Thursday, February 23, 2012

PLKN Road Safety Talk

Lama amat aku nadai nyenguk ruai aku tu, laban ti nadai tentu ari.  Tu nyau ka sebulan, enda berasai bulan dua nyau ka abis.  Sebulan dua tu aku maioh amat pengawa, be it family, friends and work.

Aku mega berundang alik ke Bintulu ngabas Princess aku din ti enggau orang PLKN training.  Mula mula nya what an experienced to see their life at the camp.  Ulih aku nagang ai mata aku laboh laban meda tempat ti bakanya endur ia diau. Manah ga camp sida ia.  Ukai ngumbai diri mengat nyamai endur diau tang laban anak ti enda kala diau di dalam camp bakanya, but I'm very proud of her, she's very positive in everything.  Nadai aku meda mua tusah ia enggai ngagai camp tang ia rindu di peda aku ke maioh agi.  BRAVO to you Beb, mom is very proud of you.


Beb is one of the Officer

Add caption


Bala trainees ninga ke jako ari raban kami pasal Road Transport Safety 

with Darina one of Beb good friend

resting and relaxing at the hotel

suping...huh...



tu bala rombongan kami ari Shell enggau bala PLKN trainer

siti ari barang ti berega ti di kumbai Seat Belt Convincer...machine tu  kena  kitai ngasai ke bakani orang ti accident.

breakfast 

really had quality time with her...talking & chit-chat


No comments:

Post a Comment