Thursday, June 21, 2012

DIN-DITU sekumbang kemisi Gawai 2012

Enda berasai tu nyau ujong bulan 6, pengawa Gawai udah sebulan-bulan.  Tang berita ari aku nadai ari ngerintai ke ba ruai aku ditu laban kabuah pia, maioh amat pengawa di kerja.  Tu baru terenah nya ulih nyimpan gambar mimit-mimit ke bisi di peda bala kita.

Kena aku ngujung ke randau aku ditu, kemisi kami taun tu besai endar reti, laban semua pengawa ti ka di kerja udah di kerja magang lalu mega ulih ngabas bala kaban belayan ba rumah panjai bukai.  Aku meri besai terima kasih ngagai semua bala kaban ti udah naka ulih nerima penatai kami.  Aku puas endar ati laban ulih ngabas ngenatai kediri enggau bala kami semenyadi enggau semipar nemuai ngagai kita.  Laban taja kami menyadi nadai agi apai-indai, kami tu meh keh ganti sida, nya alai kami enggau naka ulih ngenyemak kediri laban enggai di lengka keh kita pia aja lalu mega kena kami ngajar bala anak-anak kami awaka nemu diri sekaban.  Arap dudi hari jemah ila, kitai besampi ngagai Tuhan awaka kitai ulih betemu baru.


Kubur niang menyadi aku ti tuai Mr. Manggi anak Wringkye


Tu kubur Niang Indai aku Lemok anak Enau, kubur Papa aku P.E. Wringkye anak Bunyau & kubur menyadi aku ke lumor dua tuai Niang Charles Garak Wringkye

kami sebilik ba Gawai Eve


neighbour kami (ari kanan) sida Mr.Empati sebilik

neighbour ari kiba sida Mr.P Enchol sebilik

Mr. Wilson Kudang enggau uchu (bilik antara sepintu ari aku)

bala pengabang ba 1/6/2012 datai ngabang ngagai kami

macham Soloma....inik Bennett

bala anak di bai aku ngabas bala ibu-aya di rumah panjai Entanak

my bff classmate Mdm Josephine Solomon


Add caption

baju biru nya petunggal aku, kami sarinya sembiang ka kubur laki ia Pengulu Dundang ti udah tembu di gaga ia.


gambar tu ba Matop, Paku bilik Indai Tuai Sudan menyadi indai aku.( Dr.Gunther, Untan & my darling hubby)

Princess Beb enggau cousin ia Braggai & Raffelia ba bilik menyadi indai aku

sis Indai Gal enggau cousin aku Sian, laki ia tu ari menua German

bala kami sepetunggal

bala anak enggau Indai Tuai

KS, Indai tuai Sudan & sis Umang

Mrs. Regina Janting (wife of YBs Lawson Chuat), Tina & KS.

Prince Alais ba ruai rumah Matop

tu gambar ba Krangan Pinggai ba ruai menyadi indai aku ti biak. (cousin Mengan, sis Indai Gal & menyadi indai aku Mdm Roslyn Petri)



Mdm Bundai, Rentap (son of DCM Sarawak) & hubby, gambar tu ba patio rumah panjai DCM

Raffelia, Puan Josephine-my cousin daughter & Princess KS

KS, cousin Yak Anyi & Temenggon Nunong

sida sepetunggal ba bilik kami di Gensurai

JJ

happy faces

so...so...cute

dinner at BCCK, Kuching with closed family

Add caption

Chef The cuisine of BCCK - Miss Virgina Kedit (cousin daughter)




at The Dyaks with the proud owner Mr. Vernon Kedit

outside our home at Kuching

stop-by at Pantu to meet my brother and family

my brother David & his mom-in-law and his wife

back home at Gensurai that evening...bisi birthday party

whose birthday...

1st birthday of Gavin Sumbang




bala indai-indai ti di menua......


cheers for good health, wealth, happiness with my niece & my best pien...Jocelyn


1 comment: