Monday, July 9, 2012

A step closer to success

Tu meh peminta aku selama selamatu, besampi minta pemujur ke semua bala anak ti besekula.  Minta Tuhan selalu ngiring sida lalu ngajar sida bisi pengarap ke diri empu lalu betuai ke Tuhan Jesus.  Last week aku nganjong anak bujang aku nampung pelajar ia ngagai ke tinggi agi.  Sinu amat sinu ati laban ti beserara enggau ia setegal ia ti ngiga pemandai.  Amat dulu aritu aku bisi sebana ati lebuh ia ti masuk Cambridge A Level ba tempat ti dulu aritu, tang tempat nya kira ba aku ia agi begulai enggau kami sebilik laban ia ti diau enggau granny ia.  Sekali tu, ia begulai enggau siko aja roomate bansa bukai.  Tang aku endang pechaya, Tuhan udah milih orang ti gulai ia tu laban aku gaga amat ati peda mata kasar anembiak tu very decent boy ti bisi pengarap.  

A step closer to success, and this is what I told my son.  You have choose this way, so there is no turning back.  Wish you luck and may your dream comes true.  Lets Justice Prevail.................

signage to the faculty

main campus lobby

registration counter

Alais, George (his roomate) Yong Huan and Kenny

No comments:

Post a Comment