Sunday, July 10, 2011

A day trip to Miau-miau

Last Friday, took a day off from office to visit my dearest son at the Catcity.  Sekumbang anak ti udah skula din lalu nadai kala meda pendiau tempat tudah besekula.  Penatai aku endang di anti ia laban ti endang udah besemaia.  Sepenatai aku di airport Catcity dia aku di ambi anak bujang aku lalu terus kami duai ngagai kampus ia laban aku sigi madah dulu enggau ia ngasoh ia ngaga appointment with his lecturer.   Aku endang enda kala betemu mua berandau enggau sida pengajar ia, lalu leka randau nya nanya ke gaya pejalai pelajar anak aku.  Very postive feedback from them, laban sida sigi landik bejako tak nadai utai ti negative pasal and I ask each lecturer the same questions, but the feedback from them still the same and very encouraging.  Ngarap ke semua utai ti di padah sida pengajar nya amat, Tuhan merekat ke semua jako sida awak ka masin baka garam lekat baka pulut.

Kami duai mega bisi bejalai begiga keh utai ti di guna ia,  gaga meh sida anak meda kitai ti ulih ngabas sekali sekala.  Ukai setegal bisi tang meh laban ti ngicha ke penemuai aku nya tau meransang ia mimit awaka ka agi belajar.  Jangka aku semua kitai ti udah bisi anak, nadai sampi bukai ti di pinta selain ari nyampi minta bala anak mereti rajin belajar lalu beperangai manah begulai enggau semua orang.
Replica-statue ba lobby kolej

Professor - Madam Margaret (Bidayuh Lawyer)

Professor Madam Kho-Economics Lecturer

Lunch at Sushi-King

Dinner at Basaga Open-Air restorant, manah amat tempat tu, enti kita bisi ngagai menua Catcity anang enda kitu

Sarawak Laksa goes well with Kelapa Pandan bisi ba restoren tu

Rebenna campur sprite...chodap..serta nyamai

enda tau enda...ga mai aku ngibun kereta enggau ia laban bisi utai di lekat ka baru

Ba entrance

No comments:

Post a Comment