Monday, February 24, 2014

Ruai Kumang Sedinang cherita 2013

Nadai berasai tu udah ujong bulan February 2014, KS lama endar udah nadai update blog laban ti kelalu maioh pengawa kenyau ari bulan July - December 2013 sigi nadai update. Tu nguji ka ngelansa mimit nama pengawa ba 2013 sebedau aku nulis pasal 2014. Taun 2013, maioh amat pengawa ba office enggau rumah. Ba pengawa opis, maioh amat pejalai ti enda kala di tempoh aku, taun 2013 tu meh aku nguji nyingkang jaoh agi ari ti udah. Ulih pemendar enggau pengarap sida ti megai aku kerja, dia deh aku maioh endar pengawa ti enda kala di kerja aku asoh sida kerja, puji Tuhan semua nya mujur. Taun 2013 tu mega aku genap 30 taun udah bekerja ba tempat aku ke diatu. Maioh endar pengawa enggau kerja udah di gaga semua nya mujur nitih ke peneka mensia lalu ke kemendar ka Tuhan. Taun 2013, mega..chapter baru ba cherita Gerija kami St. Columba's ke endor kami menyanak besembiang. Kami bisi gerija baru ulih ari titik peluh bala congregations, everyone play a part to complete the house of God. Berasai gaga, berasai temegah ke diri empu laban ulih enggau orang nembu lalu bisi enggau bejadi gerija baru tu. And the best part of it, my little Princess Clara was the 1st organist to play at the church and she remains till today. As a mother, I am very proud of her. Home front...Spent a lot of money on maintenance & cleaning. Rumah panjai, pindah ari bilik lama ngagai bilik baru. So emotional till today laban ti ngenang apai-indai nadai agi enggau kami begulai, rumah ke di gaga seduai pun nyau di rubuh setegal ka ngenyenang ke ati bala sekeda. Nadai sida ti KAYA nya ngira orang ti suntuk tubuh suntuk pendiau suntuk duit, asal sida ia senang. At the end, have to dismantle the whole house nitih ke pejalai orang mansang kedepan, minta Petara selalu ngemata ke singkang aku. Family...In-laws moved from Kuching to Miri to stay with us due to health reason. Bala anak ti skula bela mujur though they studied at local private university. Bala anak menyadi bela nitih ke singkang orang, bisi nya benong belajar ngambi diploma & degree. Minta Tuhan selalu merkat sida tu enggau penemu ti datai ari ia awaka sida tu enda limpang ari jalai ti lurus ti endang udah ti taga ka Tuhan. Ba ujung taun 2013, kami menyanak bisi raun ngagai Singapore, kena nyerakup ke kaul kami menyanak. Tambah mega mai sida ia meda menua ti enda kala di gagai sida. Health...Ba pengerai, terima kasih ngagai Tuhan ti Pemadu Bekuasa, semua kami menyanak gerai, kami menyadi enggau kami semipar bela gerai. Puji Tuhan, arap ia selalu ngemata ke kami sebilik lalu meri pengerai ngagai kami. Friends...friends...friends come and go. In 2013, I'm losing two of my good friends, they gone with the Lord at a so yound age and both of them on their 50th birthday. Siko siko kitai endang nengah jalai tu magang it's a matter of time. Goodbye my dearest friend Augustine & Marjori...may you find peace and solace in heaven. Pray for Taun 2014, aku sekali agi minta ngagai Tuhan ti pemadu bekuasa, awaka selalu madah ke aku jalai ti lurus, meri aku pengerai enggau pengelandik kena aku ngerja pengawa ti tau ngemesai ke nama ia lalu nambah ke penemu aku ti udah. Minta ia selalu ngemata ke singkang pejalai bala anak, laki enggau menyadi awaka kami enda limpang lalu enda beserara enggau pangan diri. Overall 2013, not a bad year though stressful. Hope for a better year in 2014.

2 comments:

  1. Life is indeed very short and good friends are hard to find.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right Mr. Brentor. I loved my family more than anything, be it my own children, nieces, nephews, brothers & sisters thats including my sis & bro in law.

      Delete