Wednesday, November 12, 2014

What have I been doing & where have I been 2014

Year end 2014 is fast approaching, soon it will be Christmas and then Welcoming 2015.
 
Kumang Sedinang has been very busy and without realising I've been neglecting my blog.  Nadai berasai tu udah setengah bulan 11, and today is 13th November 2014.  Maioh macham pengawa aku setaun 2014 tu udah di kerja, maioh pengawa ngenyenang ke ati, pengerindu lalu enda tinggal penusah. 4P's - Pengawa, Pengerindu, Penyayau & Penusah.
 
Pengawa: Taun tu amat maioh pengawa, tang enda ulih di rintaika ditu. Pengawa opis, Pengawa rumah, Pengawa rama, Pengawa gaga, Pengawa tusah.  Ba pengawa opis, nya nyadi endang asam-garam kitai siko siko, nadai pengawa nadai gaji nadai penatai, so no complaint, we should be thankful with what we have. Praise the Lord for he hath given.
 
Pengerindu: Hemm....tu topik ti pemadu di kerindu ke aku.  Maioh macham pengerindu, pengerindu ngerja pengawa pengerindu begulai enggau pangan enggau diri sebilik lalu mega pengerindu-hobby.  Ditu aku ngenang pengerindu aku ti raun ke menoa bukai.  Taun 2014 chukup manah, taun tu mega aku manggai kediri ngagai setengah abad (half century).  With the blessing from the Almighty, I celebrated my Golden birthday & Silver wedding anniversary, inviting close relatives & very close friends.  It's was a bash celebrations organised by my childrens and my beloved. Maia aku ti bisi raun ke menoa London enggau darling aku, rindu endar meda menua orang.  Aku mega bisi peluang ngagai universiti ti endor darling aku skula menya ia Imperial College of London, amat berprestige universiti tu, chukup manah chukup endor orang belajar.  Patut ga orang ti pansut badu belajar ari tempat tu, bulih pengawa ti chukup manah.  Enti bisi peluang bala anak anak lalu enti bisi rejeki, tu meh tempat ti endang di ati ke endor sida skula tang ukai nya ulih di jengkau pia ngapa, utai ga kelalu mar enda tentu ulih tapat ke tempat tu.  Aku mega bepeluang ngagai tempat Queen Elizabeth diau Buckingham Palace lalu mega bisi ngagai tempat Kath Middleton bini uchu Queen diau ianya ba Kensington Palace.  Rampa menua chukup manah.
 
Penyayau:  Enda ulih di rintai ke ditu, maioh endar utai di sayau.  Sayau ke pangan diri, sayau ke perengka keresa pengidup, sayau ke diri lalu mega sayau ke pekakas kena ngegap diri.  Jako pandak Di buang sayang......di kenang sayang...di simpan sayang.
 
Penusah: Taun tu taun ti angat ba kami sebilik.  I lost my two dearest Aunties Mdm Sudan and Mdm Petri whom I loves so much.  Losing someone you love is a pain but God loves them more so guess they are happily looking at us from above with my dear mom who have gone long before them. R.I.P Aunties.....
 
Lastly, but not least...this year is another milestone for me.  My youngest daughter enggau orang peresa SPM.  Minta Tuhan merekat ia enggau pengerai sekumbang ti exam lalu minta ia ngemujur ka semua pajalai paper sida ia.  Tuhan nuan aja meh endor aku besada, nuan meh nemu nama utai di ati aku, kemujur ke semua exam ia Tuhan, berkat meh ia enggau pengingat awaka semua utai ti udah di pelajar ka ia ulih di kena lalu di kingat ke ia maia ti peresa tu.

No comments:

Post a Comment