Thursday, June 23, 2011

iNik Glam..........2011

Leboh ti nerima talipun ari bala kaban ti madah ka sanu...sanu udah bisi uchu tak asai ti bula enti semina ninga berita nya ari orang bukai, tang enti leboh kitai empu meda betemu enggau sida tuk pun semacham aje.........  Sida tak agi gap tang udah bisi uchu...ni enda dikumbai aku iNik Glamor - iNik ti agi ulih nganta, agi gap, agi berias, agi nyalun....minikur-pidikur ...ha.a.h.h..aa...kukut sida pun di sungkit ba salun...semua BOLEH!! Sida tu iNik ti mintin diri empu keh tau endor bala inik bukai beteladan.  Ukai kitai udah bulih pangkat iNik lalu enda mentas ngadu diri...sekarang zaman moden wai.  Peda kita sekeda gambar iNik glam ti di padah ke aku ditu. 

Sapa nyangka...iatu udah bisi uchu....peda gambar inik glam siko tu agi gap amat, sida keh dara maioh alah enti ba pemajik gamal enggau mintin diri


tuk siko agi, enti betemu mua, munyi jako orang diatu f2f nadai kita ngumbai ia udah bisi uchu..Enti ia belagu wai, sera nyawa ia tau ngasoh ati sida ti akik rindu belama munyi seruling nyumboh tunggal empa pemanah nyawa ia.

ia ti baju pink nya with her uchu...and on my left kawan aku tuk dah bisi 5 iko uchu but she agi mintin wai...seduai tu apin pinchin...nah...dini ngiga.......
Maioh agi gambar ti bukai tang enda ulih engkah ba ditu laban takut di marahi....anyway nuju pangan aku ti bisi gambar ditu, anang nganu KS meda gambar kita di engkah aku bisi begulai enggau uchu...I am blessed to have all of you...God bless.

No comments:

Post a Comment