Friday, September 30, 2011

Bye-bye September...till we meet next year!

Saritu penudi ia bulan 9, enti nitih ke leka lagu Dunging...tu bulan ngelabuh ke benih...tang ba bulan bansa menyadi kitai China, bulan 9 sepatutnya manah laban baru udah ngelimpas bulan antu rangka......   Ba kami sebilik, bulan 9 ke taun tu enda manah, kabuah aku madah enda manah laban dalam bulan 9 tu kami enda mukai-mukai bisi 2 iko ari bala kami sepetunggal enda di sadang ninggal ke menua injau.  Kenaka 14.09.2011 kami tekenyit ninga berita laki petunggal aku nadai leboh sida menyanak nemuai ke menua. 

Udah nya antara seminggu anak petunggal aku umur 22 taun nadai kena 22.09.2011.  Anak petunggal aku tu mati bujang munyi ba cherita aku dulu ari tu. 

Naka-naka ko penyinu leboh ti di tinggang penusang bakatu, seminu Tuhan endor manggai ngelempai ke semua penusah kami tu.  Aku minta Tuhan meri pengering ngagai petunggal aku ti enyau laki ia lalu mega ngagai petunggal aku ti nyau anak bujang.  Iring embing seduai ia awaka seduai enda limpang ari pengarap seduai ia lalu bepegai teguh arap ke nuan siko aja.
Indai Marshall Ligong

malam ngintu

Apai and Indai Marshall ngiring ia dalam gerija

Eulogy from Marshall sister-Miss Madonna Sendi

No comments:

Post a Comment