Tuesday, October 4, 2011

Cherita sengapa pasal NGESEP diri...........

Ba kedai bemacham-macham utai kena ngemanah ke kulit. Tang ukai semua nya manah, kitai mesti ka meneliti ia dulu anang tak terus beli.  Kelia enti bisi sabun kayu di kena bebasu ke gari lalu kena mandi serta masu mua.  Jangka aku orang ti datai ari rumah panjai laban ti koreng penatai, sabun kayu nya meh di kena, manah ga kulit sida sampai diatu.  Nadai maioh macham, mandi ai pantai enti ba menua ili lalu enti ba menua ulu kami mandi ai batu kerangan. Diatu, enti nuchi mua ngena utai ti melitak baka pantai lalu dikumbai mask (masker), kelia menya ni nemu utai bakanya. Diatu...macham-macham ada...duit aja di tanya.  KS nadai maioh macham semina ngena barang nuchi mua enggau krim siang malam....nah tu baru di introduce aku ngagai Princess KS...laban KS ti ngena prudak tu nya meh bekunsi enggau anak dara KS.

tu set for teenage girl keno sida ba counter dia pama amat ga pangkong tu tang laban ti ka ke kulit manah....
Bisi bala ngena "butox" betul ke enda spiling nya..aku semina nemu nyebut utai tu tang enda kala meda bakani orang nuchuk mua kitai.  Enti ia ngemanah ke mua seumur idup nadai ga salah ngadu diri bakatu, tang enti nya semina jangka masa ti enda lama, ba penemu aku nadai tentu guna laban kitai endang di tempa Tuhan bakanya.   Enti idung pinyik-kempis ni nya ulih di lurus ngasoh machong, nyau enggai nyadi ga enchuit kediri.  Enti mulut mit ka di gaga besai awaka seksi...nyau banggur gamal, ni ulih titih ka Angelina Jolie empu mulut seksi, enda ulih nya wai. Enti gemu ka ngurus ke diri enda salah laban ka sihat enggai keh pedis patung keno ko Sabugey...

KS rindu ngegap diri dari semua sukut enti ulih, huh...nya mimpi aja....ni ulih baka umur kitai ti agi Sweet 18-21 kelia.Aku rindu ngechat kukut lalu draw bisi bungai awaka nampak beseri kaki enti ngena kasut tunjik..h.a.h.ah..ha.  Peda kita gambar latest kukut di adu KS apin lama ti udah. Bagaimana???? sila kita buat sama-sama..
cantek tak......kalau cantek KS boleh recommend....siapa yang buat.
Enti bisi duit beratus ribu ba bing manah kitai raun ngagai menua chelap menua panas ngelingi dunya. Nulong orang ti tusah agi ari kitai, bala kaban belayan suku juru. 
 
Eh...jangan marah ya kalau ada yang terasa selepas membaca renungan ini, ba aku ke sebendar ia DUIT AKU BEDAU CHUKUP kena ngesap diri ..h.a.h.a.ha.ha..!!!! nya enda ngena butoxs...............

2 comments:

  1. Apu....aku alu bedau mampu meli produk tu wai KS. Untung mat princess nuan.

    ReplyDelete
  2. EtE, ukai setegal enda mampu tang nuan sigi enda ka meli.

    ReplyDelete