Monday, November 21, 2011

Bulan Sebelas Oh Bulan Sebelas

Bagi III - SPDP Anniversary dinner 05.11.2011

Ba bagi tu, aku nadai maioh cherita laban pengawa tu nadai tentu idea aku.  Aku semina rindu datai laban ti udah meli tiket.  Ka enda datai, sayau ga tiket udah di beli.  Pengawa politik tu bedau bisi pengerindu aku enggau laban ti nadai ari enggau orang bekimpin.  Nadai guna ga masuk politik enti enda enggau bejalai ke pengawa party. Anang semina ngambi nama...he.eh.e..he.  Pengawa malam nya maioh macham kena sida ngerami SPDP udah di tumbuh ka ba Sarawak tu 9 taun.  Temuai ti di pebasa ka Tan Sri WMI enggau sida menteri enggau pemesai ti bukai.  Aku ninga malamnya Tan Sri bisi belagu "Suara Mas" keno jako orang diatu, ia ngumpul 20,000.00 HIBU....amat gerah endar jari mensia ti datai malam nya meri duit.



cutting the anniversary cake

Raymond V.Jolly- private sec to Datuk Jacob and KS beloved



KS and Indu Emun Gaya

mudeel...IEG...besai endar sumpin ia..manah gamal

Audi Chua, Datuk Sri Tiong and Shiela Puntang

No comments:

Post a Comment