Monday, November 21, 2011

Bulan Sebelas Oh Bulan Sebelas

Bagi IV....God daughter Amanda Guang 4th birthday.

My cute...adorable and beautiful god daughter, Amanda Guang turns 4 on 9.11.2011. Aku bisi di kangau ke sida sebilik enggau nyambut hari ti chukup penuh makna ba pengidup ia.  Sinu aku meda ia laban ti bedau nemu utai, but I am very happy to be able to share the time with her.  Aku besampi lalu minta Tuhan ngibun ngintu anembiak tu awaka ia tau nyadi anak ti menyana, pandai dalam skula enggau semua pengawa.  Minta Tuhan ngintu ia lalu meri pengering ngagai apai enggau indai ia napi pengidup ti penuh enggau panca-roba pengidup.  Aku mega minta Tuhan meri aku penemu-wisdom and knowledge kena aku ngiring anak tu. Minta tu dalam nama Tuhan Jesus...Amen.

Amanda with her loving parents, sister and grandma.


Her family members

No comments:

Post a Comment